2008/07/25

Kan inte låta bli!

Alla som känner mig vet att jag skiljer mig relativt mycke från andra rapälskare. Dels är jag helt frälst i vissa rappare medans jag är helt okunnig om en hel del artister som nästan "alla" känner till. Men här är en av mina absoluta favoritgrupper med en av mina absoluta favoritspår. När arsonists släppte plattan As the world burns så sprang jag direkt och köpte plattan i instrumental version för att kunna rappa över de sköna beatsen. Jag kom dock aldrig upp i klass med dessa herrar, och på grund av dålig diciplin när det gällde textskrivande så la jag micken på hyllan. Det händer dock fortfarande att jag plitar ner några rader eller lägger en freestyle över nåt skönt beat. Vem vet en dag kanske jag plockar upp micken på riktigt igen...Vi får se...Här kommer i alla fall ett mästervärk för er att njuta av i sommaren:

1 kommentar:

Anonym sa...

gillar bara ditt sätt att skriva, stämmer mkt väl i det du säger..keep douing ya thang