2008/07/25

Fredagens njutning.

Idag planerar jag att grilla och knäppa några kalla pilsner i goda vänners lag. Eftersom detta är den första sommaren som singel på ett tag så kommer jag att tänka på hur förra singelsommaren var. Den sommaren fanns det en rytm jag inte kunde sluta spela, jag hade den som ringsignal, jag spelade den på alla fester, jag fullkomligt älskade den! Det är inte ofta jag blir så "kär" i en specifik rytm, eftersom det släpps så mycke bra. Det var en artist som fullkomligt brände ner hela skiten med denna rytmen....Mr Chuck Fender... Med hans låt Gash dem gungade jag mig igenom hela sommaren. Så med en nästan helig känsla i kroppen så presenterar jag här en av Chuck Fenders bästa och största låtar för er som missat denna guldklimp, eller bara saknat den. Och rytmen heter Confession Riddim!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag andas reggae och din låtval va perfekt. Jag kan bara inte sluta lyssna på denna låt