2008/08/01

Ursäkta!

Nu vet jag att jag varit riktigt usel på att uppdatera bloggen igen. Och för detta ber jag om ursäkt!

Ingen har väl lyckats undgå den riktigt stora hit-rytmen i år? Producerad av stjärnskottet (hatar det uttrycket) Baby-G... Den som spelas överallt...Den som movado kicka så bra på att Jay-Z gjorde en remix på den. Den som självaste Barack Obama beställde en dubplate med movado på. Är dock lite osäker på hur Barackens dubplate kom till. Om han beställde den eller movado spontant valde att hylla baracken. Men det var inte bara movados version som blev stor. Även damian och stephen marley släpper blytunga rader på den...För ser som läst så här långt och fortfarande undrar vilken rytm jag talar om så kan jag bara säga "The Mission Riddim"!!! Den här rytmen är redan på gränsen till sönderspelad...Men på grund av rytmens storhet så förtjänar den en plats här på min lilla blogg! Så ta på er träskorna och stampa i takt tills golvet går sönder för här kommer den...





1 kommentar:

Anonym sa...

hade inge aning om att jay z hade gjort en låt med movado...nu vet jag:)

obama the man